Telefon:
+386 40 903 060
Email:
info@portadom.si
Splošni pogoji poslovanja so napisani z namenom, da določajo pravice in obveznosti obeh pogodbenih strank. Podjetja Portadom, montaža stavbnega pohištva, Ivan Umolac s.p. (v nadaljevanju: podjetje) in naročnika izdelkov ali storitev (v nadaljevanju: naročnik) podjetja ter tako določajo način, vsebino in pogoje poslovanja. Splošni pogoji poslovanja podjetja so ključni sestavni del vsake pogodbe ali ponudbe oziroma predračuna. Vsa medsebojna komunikacija, sporazumi, ponudbe in potrditve med podjetjem in naročnikom morajo biti obvezno pisni. Ustni dogovori ali ustno izrečeni pogoji niso veljavni v sklopu pogodbe.
Stranka je pri izmerah dolžna posredovati vse potrebne podatke (višina tlaka, smer odpiranja, vrsta profila, barva, vrsta senčila,…) ali opozoriti komercialista/merilca na vse skrite ovire, saj je v nasprotnem primeru dolžna sama kriti morebitne dodatno nastale stroške. Ponudba velja samo za navedene pozicije, količine in opise. Pred potrditvijo naročila je stranka dolžna preveriti vse opise, količine in vrednosti na ponudbi. Kasnejših nejasnosti po dobavi se ne priznava in ne morejo biti predmet reklamacije. Veljavnost ponudbe je, če ni drugače navedeno, štirinajst (14) dni. Z izdajo nove ponudbe se v celoti preklicuje prejšnja ponudba. Plačilo ponudbene/predračunske vrednosti pomeni, da stranka potrjuje pravilnost/ustreznost naročila, se strinja z vsemi elementi ponudbe, sprejema plačilne pogoje in izjavlja, da je seznanjena s celotno vsebino Splošnih pogojev poslovanja. Vse spremembe so mogoče največ en (1) dan po plačilu ponudbene/predračunske vrednosti ali potrditve naročila, izključno v pisni obliki. Vse kasnejše spremembe se ne priznavajo, zato ima zanje podjetje pravico izstaviti dodatni račun, ki ga je stranka dolžna poravnati v skladu z rokom plačila navedenem na računu. Pridržujemo si pravico do spremembe v izdelavi zaradi konstrukcijsko – tehničnih detajlov ali tehničnih predpisov. Če ni navedeno drugače, stranka jamči za vse podatke, ki jih je podala sama. Podjetje jamči za vse podatke pridobljene z meritvami. Kadar stranka oddaja naročilo preko telefona, spletnega povpraševalnega obrazca, elektronske pošte ali faksa, sama odgovarja za morebitne napake. Stroški, ki so nastali kot posledica te napake, gredo izključno v breme stranke.
Osnova za sklenitev posla je končna izdelana ponudba. Podjetje pripravi informativno ponudbo na osnovi podatkov iz prve korespondence, popravljeno ponudbo po svetovanju v salonu ali na terenu, končno ponudbo popravljeno po opravljeni meritvi. Naročnik je dolžan pred sklenitvijo posla pregledati končno ponudbo (preveriti morebitne skice in podatke) in v primeru nejasnosti zahtevati pojasnitev. S sprejetjem končne ponudbe se smatra, da naročnik razume in potrjuje vse podrobnosti posla (osebne podatke, specifikacijo ponudbe, plačilne, garancijske in splošne pogoje poslovanja). Nejasnosti naročnik ne more uveljavljati kasneje in ne morejo biti predmet reklamacijskih oziroma garancijskih zahtevkov naročnika. Naročnikova zahteva za pojasnitev nejasnosti po sklenitvi posla in realizirani dobavi ne opravičuje spremembe naročila in ne predstavlja razloga za reklamacijo. Ko se naročnik strinja s temi splošnimi pogoji in pogoji prodaje navedenimi v ponudbi, obstajaja osnovni izpolnjen pogoji za sklenitev posla.
Naročnik mora za veljavnost sklenitve posla podjetju posredovati naslednje podatke:
Potrditev naročila velja, ko se plača avans, oziroma da aro. Z nakazilom stranka potrdi, da je seznanjena z vsebino ponudbe, s splošnimi pogoji poslovanja in se z njimi strinja. Stranka ima na voljo več različnih načinov plačila:
a) 70% predplačilo, ostalih 30% z valuto 8 dni po opravljeni montaži
b) potrditev naročila s sklenitvijo pogodbe in 100% plačilom 2 dni pred dogovorjeno montažo
c) po dogovoru s stranko
Končni račun se sestavi po dejansko vgrajenih količinah in izvedenih delih. Do končnega plačila so elementi last proizvajalca! Popusti in akcije se ne seštevajo.
Cene so določene in izražene v evrih. Podjetje si pridržuje pravico do spremembe cen, če se spremenijo količine, opisi, barve, mere, pozicije ali katerakoli druga značilnosti, ki so osnova za izračun cene. Splošna stopnja DDv je 22%. Za stanovanja do 120m2 in stanovanjske hiše do 250m2 je DDV 9.5%. V primeru da ste davčni zavezanec, nam prosim posredujte točne podatke z ID številko za DDV že ob naročilu. V nasprotnem primeru ne priznavamo kasnejše zavrnitve računa zaradi naknadne spremembe podatkov.
Dobavni roki se določajo glede na vsebino ponudbe/predračuna, upoštevajoč zasedenost poslovnega procesa. Okvirni dobavni rok je naveden na ponudbi. Dobavni roki začnejo teči po dokončni kupčevi potrditvi ponudbe. Kupca se o montaži obvesti pisno ali ustno, najmanj dva dni pred pričetkom del. V primeru, da se ob montaži ugotovi neskladnost elementa, se dobavni rok ustrezno podaljša. V tem primeru podjetje odpravi neskladnost v najkrajšem možnem času.
Dodatna dela, ki niso zajeta v končni ponudbi in niso bila navedena na delovnem nalogu, a so nujna za dokončanje del (odbijanje zida, zidarska dela, letvanje, silikoniziranje, oplesk, opaženje, odranje, odvoz, zaščita profilov, odstranitev zagozd ipd.) in jih je podjetje izvedlo, gredo v breme naročnika in se zaračunajo naknadno. V primeru dodatnih del se rok dobave podaljša v skladu s pisnim sporazumom med naročnikom in podjetjem. Za opravljena dodatna dela oziroma dodatne elemente izda podjetje naročniku račun, ki ga je naročnik dolžan poravnati v osmih dneh. Cena dodatnih del je razvidna iz ponudbe, ki jo podjetje pred pričetkom izvedbe dodatnih del pripravi naročniku, naročnik pa jo pisno potrdi.
Garant jamči za lastnosti in brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga končnemu uporabniku. Izdelek je lahko sestavljen iz več različnih delov, za katere veljajo različni garancijski roki.
Zahtevke, ki se nanašajo na pravice naročnika iz naslova reklamacije, mora naročnik uveljavljati pisno in sicer s priporočeno pošto na sedež podjetja ali na elektronski naslov info@portadom.si. Reklamacijskemu zahtevku mora priložiti račun. Garancija velja le ob predložitvi originalnega računa in potrjenega garancijskega lista. Pri predaji servisnega zahtevka je obvezno potrebno navesti številko računa ali številko kateregakoli drugega dokumenta (odpremnica, ponudba), na osnovi katerega je možno nedvoumno določiti izdelek, ki je predmet servisnega zahtevka.
Naročnik se ob sklenitvi posla zavezuje da bo podjetju posredoval točne podatke ter slednje po potrebi dokazal podjetju s predložitvijo osebnega dokumenta oziroma izpisa iz Poslovnega registra Slovenije. Podjetje se zavezuje, da bo z vsemi podatki, ki jih bo pridobilo v procesu opravljanja storitev, ravnalo kot s poslovno skrivnostjo in jih ne bo posredovalo nepooblaščenim tretjim osebam.
Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v naših prospektih, katalogih, cenikih, skicah, risbah, kalkulacijah in podobnih dokumentih. Podjetje si pridržuje pravico do sprememb v prospektih, katalogih, cenikih, skicah, risbah, kalkulacijah in podobnih dokumentih, ki ne vplivajo neposredno na samo blago. Podjetje si pridržuje do sprememb in dopolnitev teh pogojev brez predhodnega obvestila naročnika.
Če v sporazumu oziroma potrditvi ni dogovorjeno drugače, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Novem mestu. Kljub navedenemu si pridržujemo pravico uvedbe sodnih postopkov tudi na drugih pristojnih sodiščih. Splošni pogoji veljajo od 01.05.2024 do preklica. Zadnja posodobitev 01.05.2024.